3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut

Ten artykuł ma 3 strony:

Dieta na płaski brzuch

Bez względu na to, jak ciężko trenujesz mięśnie brzucha oraz jak silne i twarde się stają, nadmiar tłuszczu sprawia, że nie będą one widoczne. Musisz zredukować tkankę tłuszczową. Pomoże ci w tym odpowiednia dieta oraz trening kardio (rower, rolki, basen, nordic walking, bieżnia czy marsz).

Jeśli chodzi o dietę, to nie powiem nic nowego — zacznij wybierać produkty posiadające niezbędne białka, węglowodany, tłuszcze i witaminy. Produkty naturalne, nie przetworzone, gotuj w domu — zacznij od zdrowego śniadania. Odżywiaj się odpowiednio przed treningiem i po treningu.

Unikaj produktów, które zawierają puste kalorie i nic nie wnoszą do twojego organizmu — jak fast foody dania instant, obiady z mrożonek, sosy typu fix.

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Polki, których zdjęcia oglądają tysiące osób 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Izotonik, hipertonik, hipotonik. Różnice pomiędzy napojami dla sportowców

Popularne w tym tygodniu:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Ćwiczysz na trampolinie? To może się dla ciebie źle skończyć Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Forma Anny Lewandowskiej po ciąży - motywuje czy denerwuje? Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Zarządzanie przez cele, czyli marketing w karierze sportowca. Bądź SMARTER! 7 momentów, w których powinnaś uprawiać seks Ćwiczenia na cellulit, które naprawdę działają Żyj i pracuj na zdrowie, ergonomia w pracy